Iklan

Saturday 8 June 2013

Spekulasi perpindahan

Spekulasi perpindahan ke Manchester United semakin hangat dengan beberapa pemain seperti Yohan Cabaye dan Cristiano Ronaldo.

Menurut Guardian UK, Yohan Cabaye sedang menimbangkan perpindahan ke Manchester United. "Biarkan ejen saya yang menguruskannya", ujar Cabaye. Pemain Perancis berusia 27 tahun mengakui mengagumi David Moyes serta memuji pencapaian beliau di Everton.

Cesc Fabregas menjadi sasaran utama David Moyes untuk memantapkan barisan tengah selepas persaraan Paul Scholes. Fanatix menyatakan Moyes mungkin melancarkan bidaan £40 juta untuk pemain tengah Barcelona yang bimbang kehadiran Neymar mampu mengurangkan penampilan dalam pasukan utama. Arsenal juga menjadi saingan untuk mendapatkan tandatangan pemain tersebut dengan Arsenal mungkin mengaktifkan klausa pembelian balik.

Click Manchester menyatakan perjanjian melibatkan Kevin Strootman bernilai £17 juta boleh diselesaikan dalam beberapa hari akan datang. Sumber yang sama menyatakan pemilik Everton mengakui Maruoane Fellaini mungkin akan berpindah ke Old Trafford.

Harapan peminat untuk melihat Cristiano Ronaldo di Old Trafford mungkin punah. Mirror memetik Cristiano Ronaldo berkata, "Saya tidak risaukan apa-apa. Saya yakin akan menandatangani kontrak baru". Berita ini mungkin menafikan bidaan £60 juta untuk mendapatkan kembali beliau.


No comments:

Post a Comment